کتاب جامع آموزش لب ویو برای همه-LAB VIEW

نرم افزار بسیار قدرتمند  lab view یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می باشد که توسط شرکت National instruments طراحی شده است و کاربرد آن بیشتر در سامانه‌های تست، اخذ داده، کنترل و پایش رایانه‌ای است. LabVIEW تشکیل شده از حروف اول کلمات عبارت میزکار مهندسی ابزارهای مجازی آزمایشگاهی است. LabVIEW به صورت گسترده‌ای برای کاربردهای مختلفی در صنایع، تحصیلات، آموزش و تحقیقات آزمایشگاهی به عنوان یک مدل استاندارد برای جمع آوری و پردازش داده‌ها و همچنین وسیله‌ای جهت کنترل و شبیه سازی ابزارهای مجازی درآمده است. این برنامه یکنرم افزار قدرتمند و قابل انعطاف جهت تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری است.


با استفاده از نرم افزار لی ویو شما می توانید برنامه های خود را به صورت گرافیکی در محیط شماتیک این نرم افزار طراحی کنید و سپس در بلوگ تصویری نمای طراحی شده را دیده و آن را با سلیقه خود مرتب کنید. با استفاده از لب ویو شما می توانید پروژه های خود را در مدت زمان کمتر به همراه کیفیت بسیار بالاتر طراحی کنید. این نرم افزار از المان های بسیار زیادی برای طراحی تشکیل شده است و نیاز شما را کاملا برآورده می سازد

چند شکل از پروژه های انجام شده با لب ویو

کتاب جامع آموزش لب ویو برای همه-LAB VIEW

کتاب جامع آموزش لب ویو برای همه-LAB VIEW

کتاب جامع آموزش لب ویو برای همه-LAB VIEW

در کتابی پیش رو نرم افزار لب ویو به صورت کاملا تصویری همراه با آموزش که به زبان اصلی می باشد شما را برای یادگیری این نرم افزار قدرتمند یاری می دهد.در زیر می توانید با لینک مستقیم این کتاب کاربردی را دانلود نمایید.

 

دانلود کتاب لب ویو برای همه

 

 

کانال تلگرام ایده نگر