کتاب مرجع آموزش برنامه نویسی زبان C

زبان برنامه نویسی C در سال 1972 در آزمایشگاه Bell یا Bell Labs طراحی و پیاده سازی شد. این زبان برنامه نویسی بصورت عمده برای استفاده در سیستم عامل UNIX طراحی و پیاده سازی شد. علاوه بر اینکه شما از زبان C برای نوشتن برنامه های سیستمی استفاده می کنید این زبان را می توان برای نوشتن نرم افزارهای کاربردی و حتی نرم افزارهای پرتابل نیز مورد استفاده قرار داد.


طبیعی است که C در مقایسه با زبان سطح پایینتری مثل Assembly دارای رابط کاربری و قالب کاری ساده تری است و با ارائه شدن این زبان برنامه نویسی تحولی در دنیای برنامه نویسی به وجود آمد. زبان برنامه نویسی C یک زبان ساخت یافته می باشد و در آن یک تابع اصلی وجود دارد و کد ها و بقیه توابع در آن نوشته و فراخوانی می شود.


یکی از نکات مثبت زبان های ساخت یافته عیب یابی و برطرف کردن مشکل در مدت زمان کمتر می باشد و همچنین نوشتن برنامه های پیچیده تر می باشد. با استفاده از زبان برنامه نویسی C می توانیم برای میکروکنترلر ها نیز برنامه بنویسیم. در زیر کتاب مرجع آموزش زبان C که یکی از بهترین کتابها می باشد را برای دانلود قرار داده ام که می توانید از لیک زیر این کتاب را دانلود کنید.

کتاب مرجع زبان C

کتاب مرجع آموزش برنامه نویسی زبان C

کتاب مرجع آموزش زبان برنامه نویسی C

 

 

 

کانال تلگرام ایده نگر