دستور کار آزمایشگاه الکترونیک

دستور کار آزمایشگاه الکترونیک

 

توسعه و رشد روز افزون صنایع الکترونیک و نفوذ همه جانبه آن در زندگی بشری موجب شده رشته مهندسی  برق در میان شاخه های مختلف مهندسی از جایگاه خاصی برخوردار باشد. مهندسی الکترونیک دربرگیرنده دانش طراحی و تست مدارات الکترونیکی می باشد. دانشجو در دوره کارشناسی با طیف وسیعی از مدارات اعم از مدارات آنالوگ و دیجیتال و نحوه تحلیل و طراحی آنها آشنا می گردد.

امروزه با توسعه مدارات مجتمع و پدید آمدن شاخه های مختلف در میکروالکترونیک و روشهای متنوع آنالیز، طراحی و ساخت سیستم های الکترونیکی برای متخصصان الکترونیک آسانتر شده است به طوریکه آشنایی مناسب با مدارات مجتمع برنامه پذیر همانند انواع میکروکنترها، FPGA، DSP، PLC یک مهندس الکترونیک را قادر می سازد به راحتی از عهده طراحی و ساخت انواع سیستم های الکترونیکی پیچیده برآید.

دستور کار آزمایشگاه الکترونیک به برسی مدارات مبتنی بر ترانزیستور می پردازد و در آن آزمایش های گوناگون روی این قطعه انجام شده است تا دانشجو بتواند درک درستی از مدارات ترانزیستور و همچنین با طریقه عملکرد ترانزیستور آشنا شود.در لینک زیر می توانید به صورت مستقیم این درستور کار را دانلود بفرمایید.

مدار تقویت کننده ترانزیستوری

دستور کار آزمایشگاه الکترونیک

 

 

دانلود دستور کار ازمانشگاه الکترونیک

 

 

کانال تلگرام ایده نگر