دانلود مجله رزبری پای-شماره 38

دانلود مجله رزبری پای-شماره 38

 

 

رزبری پای چیست

 رزبری پای یک کامپیوتر ارزان قیمت و کوچک است که می تواند به مانیتور  و تلویزیون وصل شود و همچنین می توان کیبورد و ماوس معمولی را نیز به آن متصل نمود. رزبری پای یک دستگاه کوچک با توانایی های بالاست که افراد علاقه مند به کامپیوتر ها از هر سنی می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند. همچنین می توان از رزبری پای برای یادگیری چگونگی نوشتن یک برنامه برای کامپیوتر ها به زبان های مختلف مانند پایتون و اسکرچ استفاده نمود.

رزبری پای می تواند هر کاری که یک کامپیوتر دسکتاپ می تواند انجام دهد از مرور صفحات وب و پخش آهنگ و فیلم های HD گرفته تا نرم افزار های صفحه گسترده ، پردازش متن و تصویر و اجرای بازی را برای شما انجام دهد.همچنین از برهای رزبری پای می توان در رباتیک نیز استفاده کرد و توسط آن رباتهای قدرتمندی ساخت.

اما رسپبری پای قابلیت منحصر به فرد دیگری نیز دارد. رزبری پای می تواند به سادگی به دستگاه های الکترونیکی دیگر متصل شود و با آنها در تعامل باشد و به تبادل اطلاعات با آنها بپردازد. طراحان سیستم های دیجیتال از رسپبری پای برای طراحی دستگاه های مختلفی از پروژه های کوچک گرفته تا پروژه های بزرگ استفاده می کنند.


مجلات رزبری پای

مجلات The MagPi برای بردهای رزبری پای به صورت ماهانه و به زبان انگلیسی منتشر می شود.در این مجلات به برسی بردهای رزبری پای و همچنین انجام پروژه های مربوط به آن و آخرین اخبار بردهای رزبری پای می پردازد.شما می توانید این مجلات را از کانال تلگرام سایت ایده نگر دریافت کنید.

به علت کمبود در حجم هاست سایت برای دانلود این مجله ها به کانال تلگرام مراجعه کنید.همچنین برای دسترسی سریعتر به مجله ها از هشتگ با نام مجله استفاده کنید.     #مجله

دانلود مجله شماره 38 رزبری پای از کانال تلگرام سایت ایده نگر