پایان نامه ساخت ربات میکروموس

ربات ها برای کمک به بشر برای انجام کارهای تکراری ، سنگین ، و خطرناک ساخته شده اند. در رباتیک سه علم در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا بتوانند یک ربات را بسازند. از مکانیک برای طراحی و ساخت گیربکس ها و قطعات فیزیکی ربات استفاده می شود. از الکترونیک برای طراحی مدارات ربات استفاده می شود و از برنامه نویسی برای جان دادن به ربات استفاده می شود.

رباتها در انواع گوناگون و برای کاربرد ها خاص خود به وجود آمده اند. به عنوان مثال از ربات پرنده می توان برای حمل بار هوایی و عکسبرداری استفاده نمود. از ربات مسیر یاب برای هوشمند کردن اتومبیل ها می توان استفاده نمود. از ربات های امداد گر برای کمک به مسدومان در هنگام آتش سوزی و زلزله می توان استفاده نمود و ….


ربات میکروموس رباتی می باشد که در یک مسیر ناشناخته باید بتواند راه درست و خروجی را پیدا کند و به مقصد برسد.مسیر ناشناخته در مسابقات و ازمایش ها یک ماز است و در عمل میتواند یک شهر یا یک مکان نامشخص باشد.رباتهایی که سریعتر مسر مسابقه را طی کنند برنده می شوند.

ساخت ربات میکرو موس بسیار ساده میباشد ، برای ساختن یک ربات میکرو موس شما به مهارت کافی در زمینه الکترونیک و رباتیک نیاز دارید و ربات شما باید دارای یک سخت افزار با انعطاف ویک برنامه بسیار هوشمندانه برای پردازنده باشد.


در برنامه ای که برای پردازنده ربات مینویسید ، باید کلیه شرایط را برای ربات تعریف کنید ، ممکن گاهی وقت ها چند مسیر جلوی ربات باشد که فقط یکی از انها ربات را به مقصد برساند ، برنامه شما باید انقدر قوی باشد که ربات مسیر درست را انتخاب کند. در این پست پایان نامه ساخت ربات میکروموس را برای دانلود شما بازدید کنندگان گرامی قرار داده ام که می توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

چند نمونه ربات میکرو موس

پایان نامه ساخت ربات میکروموس

پایان نامه ساخت ربات میکروموس

پایان نامه ساخت ربات میکروموس

دانلود پایان نامه ساخت ربات میکروموس

 

 

کانال تلگرام ایده نگر