دانلود نرم افزار درایور usbasp در ویندوز های مختلف-ZADIG

یکی از مشکلات نصب کردن درایور های usbasp مربوط به نسخه های ویندوز می باشد. به دلیل Open source بودن این درایور ها و نبود امضای دیجیتال در آنها ، ویندوز از نصب این گونه درایور ها توسط کاربر جلوگیری میکند و راهکار هایی نظیر نصب درایور از محل Safe mode که در آن امضای دیجیتال کنترل نمیشود کارساز نیست و پس از راه اندازی ویندوز در شرایت عادی دوباره اخطار امضای دیجیتال نمایش داده شده و درایور قابل استفاده نیست .


zadig   یکی از نرم افزارهای نصب پروگرامر های مبتنی بر درایور libusb می باشد.از آن جایی که هر دو درایور USBasp و USBtiny بر پایه درایور libusb هستند ، میتوان از این ابزار برای نصب آنها نیز استفاده کرد. این نرم افزار دارای امضای دیجیتال در خود می باشد به همین خاطر در ویندوزهای گوناگون به راحتی نصب می شود.بعد از نصب نرم افزار پروگرامر usbasp با به کامپیوتر متصل کرده و نرم افزار را باز کنید و طبق تصاویر زیر اقدام به نصب درایور کنید.

تصویر نرم افزار

دانلود نرم افزار درایور usbasp در ویندوز های مختلف-ZADIG

 

 

 

دانلود نرم افزار درایور usbasp در ویندوز های مختلف-ZADIG

 

 

 

نرم افزار برنامه ریز zadig

 

بعد از نصب درایور می توانید برای اطمینان از اینکه این درایور به درستی نصب شده است یا نه به Device manager رفته و در آنجا نام پروگرامر usbasp را جستجو کنید ، در صورت درست نصب شدن هیچ علامتی کنار آن نباید دیده شود.

 

 

دانلود نرم افزار درایور پروگرامر ZADIG

کانال تلگرام ایده نگر